Donderdag 25 September

26 september 2014

Donderdag 25 September
Jongens en meisjes het is nog steeds geweldig!!!
Het weer is giga om geslagen, we raken richting de drie duizend kilometer.
En het is nog steeds geweldig. De Bergen lijken wel in slaapstand te staan, ze hebben hun wol(k)en deken om gedaan en laten zich bijna niet meer zien.
Soms mogen wij onder de deken kijken ( zien dus bijna niets meer) en zitten dus met ons hoofd in de wolken, letterlijk en figuurlijk .
De natuur ziet er weer zo anders uit als het weer veranderd !
Het uitzicht op de bergen word wel nog!!! Indrukwekkender.
Zelfs wat grillig en behoorlijk dreigend, kortom heel imposant .
Van de drieduizend kilometer die we al hebben af gelegd , hebben we geen meter ( zeg maar rustig centimeter) willen missen. We snappen ook wel dat het niet voor iedereen zo zal zijn, maar ( gelukkig) houden we allebei enorm van auto rijden.
Dus kinderen van mij !!!!! Zo,n trip zal  niks voor de kinderen zijn.
Het vele rijden bedoel ik hė !
We zijn van morgen uit Osoyoos vertrokken, en zitten nu in Sunshine valley. Trudy je hebt helemaal gelijk, het is een weg alleen maar door wijn gebied ! Maar die hoge bergen en diepe dalen zijn wel prachtig om te rijden. De camper heeft goed op z,n donder gehad, hij heeft alleen maar gekreund als hij de bergen in moest klimmen, en gejankt als hij weer moest afdalen, maar hij heeft zich kranig gedragen.
John heeft wel drie keer naar achter moeten lopen om de spullen weer vast te zetten. ( zie je z,n gezicht al voor je?) want het wegdek laat hier en daar wel wat te wensen over, en de bochten zijn soms niet voor de poes. Heerlijk dus!
We gaan nu eens kijken of er in de buurt nog wat te doen is, want we snappen dat er voor de mensen thuis niet zo veel te lezen valt als je verder niks doet.
Even kijken of we nog met beren mogen vechten of met Orka,s kunnen zwemen haha. Trudy heb je nog wat tips ??? Groetjes allemaal.
Ps. Lieve Leiha !!! Hier komt een heel klein filmpje van hele kleine diertjes, heeft ik toch nog wat voor je kunnen doen. Xxxjes oma

1. Tas & Tirz:
    27 september 2014
    Hello! Jullie hoeven " niks" mee te maken om ons te laten genieten van jullie verhalen. Het is enig om te lezen en vooral omdat jullie overal van genieten! Een hele bijzondere reis van 2 heel bijzondere Rijsjes! Plezier nog globetrotters