Maandag 22 September eindelijk wifi

22 september 2014 - Creston, Canada

Maandag 22 September
We hebben de nacht overleefd yee. Alle armen en benen zitten er nog aan.
En de ( enge ) camping houder is niet lans geweest. Alleen toen we weg gingen kwam hij naar buiten,met zijn hoofd tussen z,n schouderbladen en zo,n grijns op z,n gezicht . Stak zijn hand op en zij haudy of zo iets.
( en heel misschien was ie wel hartstikke lief, a gos )
Alle gekheid op een stokje! We zijn weer op weg.
We gaan lans de grens van Amerika richting Vancouver. Wat is het hier dan weer ruig! Heel hoge bergen en zeer diepe dalen, met regelmatig 8% dalingen , geweldig is dat. We hebben onderweg nog vreselijk gelagen , over vrouwen die op mannen lijken, je moet soms goed kijken. Ze hebben handen als kolenschoppen ,en koppen als molenpaarden met baard. En vertellen je dan ( in dit geval ) met zo,n geknepen stemmetje,en zo overdreven oooooo we hebben hier een boek over de omgeving ( in het Engels dan he ) en John zegt , als je niet naar ze kijkt krijg je erotische dromen
zo als ze het zeggen. Maar als je je dan omdraait , denk je dat je te zwaar getafeld hebt, en hoop je dat de motor van je auto nog draait zo dat je er als een speer pjoem van door kan gaan.
Ik zie dat helemaal voor me !!! Eerst zo,n verheerlijkt gezicht , en daarna als een wind hond er vandoor. We hebben tranen met tuiten gelagen " wat wel weer lastig is als je rijd. Dus niet veel beleefd in dingen doen ,wel een mooie en gezellige trip gehad.
Ik ga nu eens kijken of ik ergens WiFi kan vinden! Want wel schrijven en niet door sturen heeft ook geen zin.

1. Natascha:
    23 september 2014
    Blij weer wat van jullie gehoord te hebben! Het klinkt fantastisch allemaal! Geniet nog maar lekker! Dikke kus en knuffels
  2. Marja krom:
    23 september 2014
    Het is ook niet dat de verhaaltjes niet worden geschreven !
    Maar dat WiFi is soms moeilijk te vinden
    John heeft een abonnement dus die is soms wat makkelijker te bereiken . Hou van jullie, dikke knuffels terug xxx