Eerste regen

24 september 2014

We zitten onder een afdakje dicht bij het kantoor van de camping eigenaar.

dat moet wel anders hebben we geen WiFi.

het regent nu behoorlijk, maar dat geeft niet de temperatuur is goed en we gaan toch rijden.

ik ben wel blij dat John gister heeft voorgesteld om een dagje extra te blijven in verband met de voorspelling dat het vandaag zou gaan regenen.

We hebben gister nog een lekkere wandeling langs het meer gemaakt.

de was gedaan ( op nieuw ) dus we kunnen weer fris op weg.

Verder dacht ik nu we nog WiFi hebben! Dat ik jullie maar moest verblijden met een filmpje van de prairie .

ik ben door John op de foto gezet terwijl ik het deel kleren wat ik de hele vakantie niet heb gebruikt, al in de koffer aan het stoppen ben.

Dus niet zo als John het wil doen lijken, dat ik al naar huis wil. Zo dat staat alvast op schrift, dat kan hij dus niet meer misbruiken.

Jullie kunnen wel merken dat ik niks te vertellen heb, dan krijg je dit soort onzin .

Dus luitjes ik hoop nog leuke verhaaltjes te kunnen schrijven, want dan hebben we weer wat gedaan. Groetjes Marja en John.

1. Jolanda Terol:
    26 september 2014
    Hoi Marja en John, Bedankt voor jullie kaartje, hahaha John heeft zijn woord gehouden. Heb hem op 23 sept. ontvangen. Kan mijn levendig voorstellen dat jullie vreselijk gelachen hebben over die vrouwen. zelf heb ik er ook vreselijk gelachen om dat verhaal. Ik geniet echt van jullie verhalen. Je kan het ook smakelijk vertellen Marja en dan die mooie foto's erbij,,,,, ik ben toch wel een klein beetje lichtelijk JALOERS!!! hihihihi. Veel plezier nog saampies. XXX
  2. Marjolein Faber:
    26 september 2014
    Lieve Mar en John,
    Na alle drukte van de verhuizing enzo, even een reactie van de Paltrokstraat. Wat een geweldige verhalen, mooie foto's en filmpjes. Het enthousiasme straalt ervan af en het is duidelijk dat jullie genieten. Geniet nog volop; ik ben super benieuwd naar alle andere foto's en verhalen. Hier gaat alles prima alleen loopt Max steeds langzamer, maar dat mag ook wel op die leeftijd. Ps. mijn vader heeft nog een ongebruikte, nieuwe rollator meeverhuisd, misschien iets voor Max ?
    Liefs