Donderdag 11 september.

12 september 2014

Het is niks dat je last hebt van een jetlag en dus vroeg naar bed gaat!
Maar de volgende dag zaten we om 5.35 elkaar aan te kijken.
We besloten om maar te gaan ontbijten en vroeg op pad te gaan. Het zal later in de vakantie wel beter gaan.
Dus om 8.30 was er gegeten , de afwas gedaan en waren we weer op weg, richting Hoop. We hebben nog steeds geen vast omlijnde plannen.
Om ongeveer 10 uur langs de weg een bakkie gedaan. Dat is het fijne van een camper, je hebt alles bij je. Rond 12.30 uur kwamen we aan in 100 mile house, dicht bij Horse lake. Ik verzin die namen ook niet.
Daar hebben we op aan raden van de Canadese VVV een prachtige wandeling gemaakt,de gister vergeten boodschappen gedaan, en daarna, ook op aan raden van diezelfde VVV terug gereden naar Geern lake Provincial park. Als het lukt doe ik er een fotootje bij. Eten gekookt af gewassen, en nu zitten we met ons poffertjes hoofd over het meer te staren. Heeeel vervelend.

1. Trudy Tromp:
    13 september 2014
    Herkenbaar die jetlag, komt goed, nog een tip van Ger (voelt zich schuldig) als het goed is zit er op je tablet een gps systeem en moet je een kaart van BC erop kunnen krijgen.
    lekker genieten en niet teveel verdwalen, groetjes van de Trompies
  2. Natascha:
    13 september 2014
    En is het ook nog een beetje genieten, want dat hoor ik niet terug in je verhaal? X
  3. Marja krom:
    13 september 2014
    Je moeder is een hele slechte TomTom en ik ben niet veel beter. We zijn dus de hele tijd zoekende! Morgen raften(slechte ervaring mee in de Ardennen) jottum!! Verder is het hier heel mooi. Zijn vandaag langs een heleboel ranches gekomen. Moesten nog uitwijken voor een hert. Het is een hele mooie belevenis! Groetjes John
  4. Marja krom:
    13 september 2014
    Hai daar. Klinkt bijna echt.
    Zeg maar tegen Ger, dat hij word bedankt.
    We zijn constant de weg kwijt. Ha ha
    Moest ik zeggen van John.
  5. Trudy Tromp:
    13 september 2014
    Jullie hebben een kaart gekregen toch ??? hihi
  6. Theo en Jose:
    13 september 2014
    kLinkt goed allemaal,niet gaan ruften met raften groeten ook van Anja en Roos
  7. Marja krom:
    14 september 2014
    Lekker Theo!!
    En ook al zou ik ruften, in zo,n pak heeft niemand daar erg in.
    Groetjes terug aan Anja