Eindelijk

9 september 2014 - Schiphol, Nederland

We zitten op het vliegveld, te wachten tot we door gelicht worden.

pache maker uit ijzere kunst benen af. Alleen m,n houte kop mag ik bij me houden.

Van morgen heel hard gedag gezegd tegen de boeketten, want die zal ik echt niet missen.

We hebben snel wat gegeten, we weten niet of we in het vliegtuig wat krijgen.

Het vliegtuigje is redelijk klijn naar onze smaak. Maar we gaan er maar wel van uit dat hij het gaat halen. Ik heb gezegd dat ik er geen foto van zal maken! Maar doe het toch maar.

nou luitjes we moeten door de poorten, dus tot morgen.

1. Trudy Tromp:
    9 september 2014
    Heb veel aan je gedacht vandaag, en nu ga je meis geniet!!!!
  2. Patty:
    Spannendddd! Als het goed is hebben jullie er al 2 uur opzitten nu! Ik wacht met spanning op t volgende verhaal.
  3. Natascha:
    9 september 2014
    Veel plezier jullie tweetjes! Wat een heerlijk vooruitzicht om zo'n prachtig land te doorkruisen!
  4. Gerrit & Sonja:
    De kop is eraf, en nu GENIETEN!!!!
  5. Siem:
    10 september 2014
    je kop er bij houden en veel zien en opsturen.groeten siem
  6. Dien:
    Geniet er van met ze twee heeeeeeeeeel veel plezier