Woensdag 10 September

10 september 2014

We hebben de camper op gehaald.een Nederlands echtpaar heeft ons ontvangen, en camper wegwijs gemaakt. Eigenlijk alleen maar werk hoor! Hoe moet je vers water tanken,hoe gooi je de poep bak leeg en hoe gooi je het bad water weg( liefst zonder kind) maar goed met een hoofd vol informatie gingen we op pad om boodschappen te doen.
Tjaa om een supermarkt te vinden met zo,n hoofd vol viel niet mee.
Het was ons uitgelegd, maar met het idee dat alles hier ver is, en alle vreet tenten die in je blikveld staan te schreeuwen, zagen we die meeeegaaaa supermarkt bijna nog niet. Na ong. Twee uur zoeken en een hapje eten lopen we de supermarkt in. En wat denk je!!!! Zijn we ieder apart verdwaald. We konden mekaar en de weg niet meer vinden. Nu hoor ik mijn familie denken,dat is niet vreemd voor haar!
Na de helft van de boodschappen( de andere helft konden we niet vinden of vergeten) hebben we wat gedronken en zijn op pad gegaan. (wat is dat wennen met zo,n bak rijden. Hij is vrij vierkant,en dweilt behoorlijk over de weg.)
Het was inmiddels 4 uur. We hebben nog zo,n twee uur gereden,toe we besloten een camp plaats te zoeken. Toen we er een hadden gevonden vroeg hij ons of we  een goedkope staats camping zochten?( zouden ze aan ons hoofd zien dat we Nederlanders zijn?)we hebben maar ja gezegd,we wilden hem niet voor het hoofd stoten. Dus verder gegaan. Al snel vonden we de staats camping en hebben een plaatsje gezocht. We hebben nog wat gegeten,een stukje gelopen, en om 9 uur gingen onze lichtjes uit. Welterusten.

Ik mail nu alle berichten pas omdat we geen stroom en WiFi hadden.

we zitten dus niet vast gevroren Kees, al is het wel koud s' morgens