Dinsdag 16September

16 september 2014 - Lake Louise, Canada

Dinsdag 16 September
Vanmorgen op tijd op gestaan om naar the Icefield's te gaan.
Van de parkeerplaats waar we overnacht hebben naar het gebouw gelopen.
In dat gebouw kun je de voucher die we hebben gehad van het reisbureau verzilveren.
Vandaar in de bus, de berg op die je kunt zien op de foto " die trouwens is gemaakt van uit de camper" naar een verzamel plaats.
Van daar in een soort ice mobiel, die je vervolgens de ijsberg op reed.
Het was weer overweldigend. Het is wat decadent , maar als alles zo geweldig is val je zo in herhaling . We schijnen het mooiste weer in tijden mee te maken, dus dat hebben we ook nog mee +/_ 26 Gr. We hadden genoeg aan een truitje op de berg van eeuwige sneeuw. Terug in de camper is het ong. 1 uur en maken ons op voor de trip naar lake Louise. Meteen even kijken of er ergens WiFi is, zo dat ik weer drie dagen door kan sturen. En even bellen met het thuisfront .

1. Trudy Tromp:
    17 september 2014
    Je valt niet in herhaling, ik zei toch dat je alleen maar overweldigd wordt Door de schoonheid van dit prachtige land ?!
    Zo geweldig dat jullie zo heerlijk genieten, blijf vooral die enthousiaste verhalen schrijven en eh foto's ????
    geniet geniet geniet , het is jullie zo gegund !!
  2. Patty:
    He lieve mar,
    Wat fantastisch allemaal! Wij krijgen helemaal kippenvel bij het lezen van jullie verhaal. Prachtig. We hebben zelf even wat plaatjes opgezocht in Google. Mooi dat jullie zo optimaal genieten! Blijf dat lekker doen en tot het volgende verhaal! Liefs pat en pat en de meiden
  3. Danielle:
    Hoi,
    Ook hier zitten we heerlijk te genieten van je enthousiaste verhalen.
    Ik ben ook wel benieuwd naar een paar van die mooie plaatjes.

Xxx Hans en Daan ps. Leiah wacht op de foto's van dieren en Micha zegt de hele tijd "oma bedankt voor het bellen"
  4. Natascha:
    17 september 2014
    Het klinkt allemaal fantastisch! Ik zou het zo graag met eigen ogen willen zien, maar door je verhaal kan ik er wel een voorstelling van maken. Geniet John er nu ook een beetje van? Heel veel plezier nog! We wachten met smart op jullie volgende verhaal!
    Liefs van de Ossendorpjes
  5. Dien:
    17 september 2014
    Wat een verhalen geweldig geniet mee gr
  6. Marja krom:
    18 september 2014
    Hai Trudy: had jij. Niet dat als je eenmaal ging schrijven, dat je niet meer kon stoppen?
    Hai gezinnetje Krom: fijn dat jullie er zo van genieten, dat is wat wij ook doen. Ik heb nu wat foto s toe gevoegd. Het zijn er niet zoveel omdat ik de meeste foto,s met de kamera heb gemaakt.
    Hai Fam.de Groot: sorry Leiah oma heeft er geen foto,s van gemaakt! En Mischa!! Graag gedaan.
    Hai Ossendorpjes:John heeft gezegd dat we volgend jaar maar met z,n alle moeten gaan, met z,n stoet van 4 of 5 campers. Is dat wat?
    Alle bedankt voor de reactie,s dat is voor ons ook heel leuk.
  7. Trudy Tromp:
    18 september 2014
    Moeilijk hé, maar echt mensen genieten alleen maar van de verhalen, dus stoppen met denken dat je iedereen verveeld, dikke knuffel voor allebei.
    Wij genieten mee, echt!!!!