Vrij en toch werken

18 september 2014

Vandaag een vrije dag, niks doen dus.

We gaan alleen 2 wasjes draaien. Dus relax op gestaan, wat gegeten,de familie,s gebeld, en gebruik gemaakt van de douche van de camping. Heb je toch wat meer ruimte in.

Moet zeggen, dat overal in Canada de sanitaire voorzieningen uitstekend zijn.

Omdat we in de vakantie stand staan, lijkt logies denken gewoon wat lastiger.

De was doen dus!! We gingen op weg naar de wasmachine,s , alles mee nou? Waspoeder? Was? Oké daar gaan we.

Prachtig was hok veel wasmachine,s ( gelukkig ) de was in de wasmachine gedaan,kaar zo je denken. Staan we mekaar aan te kijken! Heb jij geld mee?

Nee niet aan gedacht. Oké munten gehaald, 2 loeni.s (dat zijn een dollar stukken) moesten vorige keer er in. Even wisselen en eenmaal terug bij de wasmachine bleek dat er drie loeni,s in moesten. Dus weer wisselen en ja hoor alles draait. Nu gaan we wel even op letten voor de droog trommel he? Want daar trappen we natuurlijk geen tweede keer in! Daar moesten (Canadezen ) kwartjes in. Nou die hadden we genoeg toch? Niet dus. Een kwartje per vijf min. Je snapt het..... we gingen weer wisselen, we zijn om beurten gegaan, dat lijkt minder dom. Hoe veel minuten draait een droger voor de was droog is?? Is twintig minuten genoeg? Nou niet dus. Sommige dingen wel andere niet. Nou dikke doei we gaan niet weer wisselen. Dus terug bij de camper een lijntje gespannen . De buurman zag ons knoeien ( dat camping leed vermaak ) en nodigde ons uit om de lijn over zijn grond aan zijn (elektriciteit,s ) paal te bevestigen. En zo waren we een halve dag verder om twee wasjes te doen. Mmmm

Daarna besloten om uiteten te gaan. Ik weet niet wat dat nou weer is, maar ons beeld van een gezellig eet tentje strookt hier toch niet met thuis. We zijn dus met een afhaal burger in de camper beland. Een dag om te vergeten?? Ach ook weer een ervaring.

1. Gertruud:
    19 september 2014
    Mar, ik vind jullie avonturen heel leuk om te lezen!! Blij dat jullie zo aan het genieten zijn!
  2. Trudy Tromp:
    19 september 2014
    Hahaha zooooooo herkenbaar en nee de Canadezen eten en gaan, niks lekker tafelen zoals in hollanda .
  3. Danielle:
    20 september 2014
    Mam, ik zie het helemaal voor me! Hihihi
    Love you
  4. Marja krom:
    20 september 2014
    Dank je wel Daan. Hou ook van jou.
  5. Truus Terra:
    20 september 2014
    Hoi Marja en John, goed filmpje van de camper hoor, hebben we een beetje een idee. Wij genieten van jullie verhalen en foto's!
    Nog veel plezier hoor,

Liefs van Niek en Truus
  6. Marja krom:
    23 september 2014
    Dank je wel Truus.
    Als ik thuis ben heb ik nog wat camper foto,s voor Nico